Of je nu een melkveehouder bent die de meest verse producten op de markt probeert te brengen of een agritech-onderzoekslaboratorium dat een hypermodern dieet ontwikkelt, inhoud is belangrijk om jouw merk op te bouwen en je verhaal naar de markt te communiceren.

Of je nu een melkveehouder bent die de meest verse producten op de markt probeert te brengen of een agritech-onderzoekslaboratorium dat een hypermodern dieet ontwikkelt, inhoud is belangrijk om jouw merk op te bouwen en je verhaal naar de markt te communiceren. Een sterk verhaal gebaseerd op hoogwaardige teksten helpt je bij het creëren van het juiste imago en brengt je in contact met professionals uit de industrie, besluitvormers en het grote publiek.

Ons native-Engelse copywriting- en contentmaker-team, gevestigd in Den Haag, zorgt voor jouw communicatie- en copywritingbehoeften. Op die manier kun jij je focussen op het telen van de beste voedingsproducten.

Kwaliteitsteksten voor de hele voedselketen

Het maakt niet uit of je wortels liggen in de rund- of pluimveehouderij, voedselgewassen, herbiciden, diervoeding, verticale landbouw, waterkwaliteit, biologische producten of iets anders. Ons native-Engelse team voor landbouw en levensmiddelen helpt je bij het ontwikkelen van boeiende inhoud voor een echt internationaal publiek.

Of je nu een dringend persbericht nodig hebt om je pluimvee-innovatie aan te kondigen; een witboek waarin de resultaten van jouw laatste onderzoek worden beschreven; of iets daartussenin, ons deskundige team van schrijvers en redacteuren staat klaar om je te ondersteunen en je tijd, geld en stress te besparen.

Versterk je branchepositie

Als communicatie- of marketingmanager wil je niet alleen dat mensen lezen wat je te zeggen hebt; je wilt dat ze betrokken zijn bij jouw merk. Bij Narrative Labs begrijpen we dat alleen het schrijven van inhoud niet voldoende is. Je moet jezelf positioneren als marktleider in het bewustzijn van de klant.

Dit vereist het zorgvuldig cultiveren van het merk van jouw bedrijf in de loop van de tijd. En zelfs als je één woord op de verkeerde manier gebruikt, kan jouw merk weer uit het geheugen van de lezer verdwijnen. Daarom zijn we niet alleen schrijvers, maar ook contentstrategisten.

De witboeken waaraan we werken, zijn bedoeld om je te helpen op te vallen als branchedeskundige, terwijl artikelen voor blogs en sociale media de substantiëlere inhoud aanvullen door als snelweg voor webverkeer te fungeren. Bovendien wordt alles bekeken door minstens twee paar ogen, zodat fouten tot een minimum worden beperkt.

Experts in het schrijven van teksten over landbouw en levensmiddelen

We hebben een bewezen staat van dienst door samen te werken met toonaangevende bedrijven in de voedingsmiddelenindustrie en landbouwproducenten in Nederland en Europa, maar ook met kleinere innovators en startups. We bieden eersteklas inhoud voor bedrijven in de hele landbouw en levensmiddelenmarkt, van voedingswetenschap tot pluimveeverzorging in een vroeg stadium. Onze klanten zijn onder meer HatchTech Group, CultiPro, Nutreco, Barenbrug en vele andere toonaangevende organisaties.

Neem vandaag nog contact op met een lid van ons Engelse copywriting-team om meer te weten te komen over hoe we je kunnen ondersteunen!

More tips & insights

By |september 7th, 2020|Content in English|Reacties uitgeschakeld voor Schrijven en vertalen over landbouw en levensmiddelen

Share This Story, Choose Your Platform!

Go to Top